wtorek, 15 kwietnia 2014

Notka

Witam, witam! Już nie długo święta! A ze świętami...moje urodziny :)
Rozdział w drodze. Osobiście uważam, że jest za krótki, ale nic nie poradzę kiedy jest się pod czyją....presją .-. W następnym rozdziale nie za dużo się dzieje, ale na szczęście są dwie części :). 2 dodam niebawem. Dziękuję wszystkim za nominację, ale szczerze mówiąc, nie za bardzo chciało mi się potem w to bawić :( I gratuluję wszystkim nominowanym!
______________________________________________
Mroczna

2 komentarze:

  1. Pani łaskawa zechciała dodać nową notka po 3 miesiącach -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. a żebyś wiedział łaskawy anonimie. Musiałam się uczyć do testu szóstoklasistów, a po drodze zaliczyłam pare szlabanów, więc jeżeli nie wiesz jak było to się wypowiadaj chociaż sama nie jestem zadowolona ze swojej nieobecności ;-)

    OdpowiedzUsuń