sobota, 25 stycznia 2014

Liebster Blog Awards i Versatile Blogger Award




Kochani! Mój blog został nominowany do Liebster Blog Awards! NAPRAWDĘ DZIĘKUJĘ! i to aż
2 razy...
http://historie-polbogow.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-awards.html
http://milosna-historia-herosow.blogspot.com/p/liebster-award.html

1. Ulubiona książka?
Ech.... jest ich naprawdę dużo, ale jednak wygrywa Percy Jackson i Herosi Olimpijscy: Znak Ateny.
2. Ulubiony/a piosenkarz, piosenkarka lub zespół?
Moją najukochańszą piosenkarką jest Ellie Goulding.. Jej piosenki naprawdę do mnie trafiają..nie tylko na tle muzycznym.
3. Od jak dawna prowadzisz bloga?
Od września 2013 roku.
4. Jakie jest twoje motto?
'' Nie warto okazywać bólu, i tak nikt go nie ukoi''
5. Ulubiony film?
Raczej nie mam.
6. Kto jest twoim autorytetem?
Myślę, że Rick Riordan...
7. Ulubiony kolor?
Czerwony
8. Co cie inspiruje do pisania?
Wszystko...ale najbardziej muzyka.
9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Od kiedy byłam takim małym brzdącem chciałam zostać archeologiem :)
10. Ulubiona liczba?
 No oczywiście, że 2.
11. Czy masz literackiego/literacką 'męża/żonę' ?
 Za dużo ich :)
- Pytania od Belibers

1. Gdybyś miała/miał na jeden dzień otrzymać nadnaturalną moc. Co by to było i czemu?
Chciałabym się pobawić w Animaga. Kręci mnie szamanizm.. I chciałabym się poczuć przez chwilę silniejsza od wszystkich ludzi. Bo czasami wyobraźnia nie wystarcza.
2. Gdybyś mogła/mógł przenieść się na jeden dzień do książkowego świata. Jaka to by była książka i dlaczego?
Myślę, że byłby to Eragon (Seria Dziedzictwo).. Kiedy czytamy tą serię...czujemy wolność. W mojej głowie formowały się piękne krajobrazy. Eksplozja uczuć. To było lepsze niż kino :) Czyż nie było by wspaniale wsiąść sobie na smoka i odlecieć?
3. Czemu ten temat a nie inny?
Temat? Stawiam, że chodzi ci o bloga. Szczerze mówiąc nie wiem... To był chwilowy napływ weny... Od czasu do czasu chyba każdy tak ma :)
4. Ulubiony wykonawca?
Jeżeli chodzi o muzykę to ..Ellie Goulding :)
5. Ulubiony film/książka?
Tylko książka ;) Oczywiście, że Percy Jackson Znak Ateny.
6. Gdybyś mogła/mógł przez jeden dzień być kimś innym, kto by to był?
Chodzi o konkretną osobę czy...o osobowość. Stawiam na 2 opcję. Chciałabym być silniejszą osobą... Czasami pluję sobie w twarz, myśląc, że gdybym była silniejsza..to może...by mi się udało.
7. Ulubiony kolor?
Czerwony.
8. Gdybyś miał/miała zmienić coś w swoim życiu, co by to było?
Chyba... miejsce zamieszkania :) To takie banalne..ale..chodzi mi o ..świat.
9. A w wyglądzie?
Wszystko :)
10. Jakie masz stosunki z rówieśnikami.
Yyy...to jest chyba najcięższe pytanie.. Nie mam zbytnio znajomości twarzą w twarz. Łatwiej jest mi znajdywać znajomych w internecie. Jak widać jestem życiową ofiarą, ale cóż poradzić?
11. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Hah...chyba na studiach.. :)
- Pytania od Laciata

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za ,, dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informując ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Osoby, które nominuję to: 

  •  http://pamientniki-herosow.blogspot.com/
  • http://heros-i-heroska.blogspot.com/
  • http://annabeth-and-percy.blogspot.com/
  • http://demigodofbrooklyn.blogspot.com/
  • www.historie-herosow.blogspot.
  •  http://percyiannabeth.blogspot.com/ 
  •  http://glonomozdzkoweopowiesci.blogspot.com/

    Moje pytania do autorów:
    - Co Cię inspiruję?
    - Czy cierpisz czasem na brak weny?
    - Jeżeli tak, to jaki masz sposób, żeby się go pozbyć?
    - Łatwiej się wam pisze w ciągu dnia, popołudniu czy w nocy?
    - Ulubiona pora roku?
    - Czy zdaje Ci się czasem, że twoja fabuła jest poprzedzana innymi książkami lub blogami? (nie mówimy tu o fan fiction)
    - Czy w przyszłości planujesz powiązać swoją karierę z pisaniem?
    - Jakie jest twoje największe marzenie?
    -  Cytat, który prowadzi Cię przez życie?
    - Ulubiona piosenka?
    - Jeżeli miałbyś stworzyć swój własny świat to jakby on wyglądał, co by w nim było i jakie zasady by nim rządziły?

    No i została nam nominacja do
    Versatile Blogger Award :)
    Zasady są takie, że muszę podać bloga osoby, która mnie nominowała, napisać 7 faktów o sobie i nominować kolejne 7 blogów.  Nie mogę nominować mojego bloga, ani osoby, która mnie nominowała. Więc tak... Nominowała mnie Laciata :) Dziękuję!

    Fakty o mnie :
    1. Jestem z Opola.
    2. Jestem szatynką i mam zielono/brązowe oczy.
    3. Od jakiegoś czasu zaczęłam czytać mangi.
    4. Ubóstwiam czytać książki, a zaczęło się wszystko od Baśnioboru.
    5. Nie oglądam za bardzo telewizji :) Ale jeżeli już to jestem wielką fanką serialu Wolfblood!
    6. Ulubieni aktorzy to Logan Lerman, Alexandra Daddario, Aimee Kelly, Bobby Lockwood.
    7.Nie mam żadnych ukrytych talentów, więc z osiągnięciami u mnie ciężko :)

    Nominuję : http://glonomozdzkoweopowiesci.blogspot.com/


__________________________________________________________________
Serdecznie wam dziękuję!
Mroczna






2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję Ci za nominację, ale już nie biorę udziałów w takich zabawach na blogosferze ;)
    Buziaki,
    Merr

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah... U mnie tez czytanie ksiazek zaczelo sie od Basnioboru :)
    Mialam niezly odpal na Kendre i Paprota xDl

    OdpowiedzUsuń